Öland 2014

Den här helgen har jag varit med mamma, Elias och Rebecca på Öland på skördefestival, så himla höstigt och mysigt. 
Efter en alldeles för lång bilresa kom vi fram sent på kvällen till en mysig liten stuga. Var ganska trött, men vi gick ändå runt lite på campingen, typ ner till vattnet och sådär för att sträcka på benen. Morgonen efter åkte vi till en marknad där det fanns massa hantverk och rotfrukter, typ det skördefestivalen går ut på 
Hur fin? 


Påväg därifrån åkte vi förbi ett tivoli där vi stannade så jag och Carl-Martin (rebeccas kille) kunde åka en gung-grej (mest jag). 
Så himla rolig :) 
På kvällen åkte vi hem till CM's föräldrar för att äta middag och kom dit precis i solnedgången

Sneeky badrumsselfie, jag menar, varför inte? 
Vi gick ner till stenstranden och plockade massor med fina stenar, så lena! 
På söndagen åkte vi till Borgholms slott och gick runt där 



Efter slottet var det dags att bege oss mot Stockholm igen, med ett stopp i Linköping på vägen för att kolla på en bagge mamma ska köpa. 
Säg hej till Frej. 
Väl hemma igen typ kollapsade jag i sängen för jag var så trött.