Äventyr i skåneland

Äntligen. Äntligen äntligen äntligen fick jag träffa två av mina fina igen. Satte mig på båten i måndags och åkte hem till sandrah för att på morgonen dagen efter sätta oss på ett tåg som tog oss ner till Skåne och till Clara ❤️. 
Fem och en halv timme tär lite på mentaliteten.. 
Det är helt otroligt fint i Skåne och Claras hus är typ drömmen. Eller, Clara och sandrah är drömmen. 
Mysig middag och te-fika utomhus med fin bakgrund: 
Asso kan knappt beskriva hur vackert det är här nere. 
Dag två i skåneland träffar vi ottilia igen och drar till Köpenhamn och besöker Christiania. 


På väg hem blev vi halv kokta på Öresundståget som var utan air-condition, överfullt och gick otroligt långsamt.
Vi gick runt i Malmö och köpte lite saker med ottilia. 
När vi kom tillbaka till Svarte köpte vi pizza och gick ner till stranden, typ det mysigaste någonsin. Efter pizza påfyllnad tog vi ett kvällsdopp i det otroligt varma vattnet, och sedan följde en lång cykeltur hem igen. 
Dag tre och mer "äventyr". Åkte till Ystad bara för att kolla runt, mysig liten stad det där. Köpte mjukglass och gick runt och tittade i lite affärer. 
Påväg hem igen: 
Vi tittade på film på kvällen och insåg att det var för tidigt för att det skulle vara socialt acceptabelt att gå och sova klockan nio, så vi bakade kladdkaka, bästa kladdkake receptet någonsin fyi.
Sista hela dagen och time to party. Har typ inga bilder, men ottilia kan fest. 
Igår åkte vi hem igen.. :( 
Och idag har jag varit runt i Stockholm och shoppat lite, nu sitter jag i soffan hos Rebecca igen och min semester är slut. 
























Kommentarer:

1 Claris baris:

Oh waow vad många charmiga bilder du har på mig haha! Ser verkligen ut som en "dröm" mhhmardröm .... <3

Svar: Hahahha, jag och alla andra tycker alltid du är fin claris ❤️
Sabina.

Kommentera här: