Imma' let you in on a little secret

Okej så genom min kära vän tumblr hittade jag ett tips på supah' smooth legs, och tänkte att jag skulle dela med mig av det. 
Börja med att ta fram en liten skål, socker och någon sorts matolja, typ rapsolja. 
Blanda två delar socker och en del olja, 1 dl socker räcker alldeles utmärkt.
Blanda ihop till en smet, jag hade i lite vaniljsocker också för doft, men det är valfritt.
Kliv in i duschen och raka benen (eller inte, det är inte så viktigt) och sen skrubbar du bara benen med smeten, en matsked per ben är lagom. Rub, rub, rub. Känns det konstigt på händerna? Bra! Då funkar det! Skrubba lite till. 
Skölj av och tada! 
Kan vara en bra idé att tvätta med tvål för att få bort lite olja.. 
Du kan använda det på hela kroppen, förutom, du vet.. Absolut inte där. 
Bara torka av dig och njut av din otroligt lena hud. You're welcome. 

Kommentera här: