Sista året innan början på framtiden

Då var vi här då. Nu har jag börjat sista året på gymnasiet. Känns ganska absurdt, att komma fram till den här dagen har gått så fort. 
Sommarlovet har gått lagom fort måste jag säga, typ verkligen helt lagom. Flyttade in till Stockholm igen i måndags och gick på Niello på Grönalund med Miranda, min kusin. Visste egentligen inte riktigt vem det var men tänkte, what the heck, kan väl bli kul. Och det blev det.  

Dagen efter gick jag runt på stan och väntade på Clara. Vi satte oss vid plattan och fikade med apelsinjuice, naturgodis och frukt. Mysigt helt enkelt. 
Så jäkla ego, men bild från Claras blogg. 
Jag och Elsa hade bestämt att gå på 'The Fault in our Stars', och Clara följde med. Har sett fram emot den hela sommaren och nu fick jag äntligen se den! Dock tror jag inte att jag gråtit så mycket någonsin till en film. Satt typ hela filmen och smågrät eftersom jag visste vad som skulle hända, och när det väl hände bröt jag ihop och satt och skakade i stolen. 
Bästa är när man kom ut ur salongen och alla har söndergråtna ögon och tittar på en med förstående ögon. 

Tänker inte skriva nått om skolan. Typ inget intressant hände idag, och skolan lär ni få höra mer om än vad som behövs så behöver inte ta det nu. Börjar kvart i tolv imorn så det är ju najs.

Godnatt! ❤️




Kommentera här: