Movie- time

Igår var jag med grabbsen och Clara och vi tittade på film och åt middag, hade det ganska bra helt enkelt. Har inte sett dom sen i våras, har saknar dom 😘 
Idag var jag på brunch på café string med sandrah, Clara, Ellinor och Claras syssling Elin, gött må jag säga! 

När jag kom hem låg jag framför datorn en stund innan jag bestämde mig för att kolla på film. Först kollade jag på 'The Bachelorette' en kul film med sådär lagom mycket ångest. Nästa film blev 'The Pill', en som jag aldrig hört talats om, men som blev föreslagen av netflix, ganska bra. Och som en avslut, 'High School Musical' 1 & 2! Så totalt fyra filmer. High five till mig själv! Men det roligaste är att bara tidigare idag pratade vi  om att se flera filmer i rad, och kom fram till att det inte är något som någon av oss skulle kunna göra, men jag bevisade mig själv fel verkade det som.

Klockan är just nu 02.42 och det är tekniskt sätt söndag, men morgondagen kommer inte förens jag vaknat upp igen, så godnatt! 

Kommentera här: